Firemní komunikace

Děláte svou práci dobře a chcete, aby si vás lidé pamatovali? Vaše práce je vaše značka? Vaše značka je zárukou kvality a dobře odvedené práce? Neděláte při ní kompromisy?

Pomůžeme vám, aby vaše značka byla respektovaná a známá. Víme, že tvorba dobrého jména je náročný proces, který vyžaduje citlivý přístup a důslednou práci bez kompromisů. Nasadíme naše zkušenosti na podporu budování vaší značky jak ve vztahu k médiím, tak odborné veřejnosti i v rámci interní komunikace. Ovládáme všechny moderní metody a prostředky k posílení firemní pověsti. Vytvoříme pro vás strategický plán komunikace tak, aby díky své kreativitě přesně oslovil dané cílové skupiny.

Specializujeme se na nové technologie a technologické obory.

abb
tacr
sic
o2
mzcr
mhmp
sekyra
mpp
remy


Příkladové studie:

Farmářské slavnosti

Farmářské slavnosti
V roce 2011 jsme se jako spoluautoři podíleli na projektu Farmářské slavnosti. Série akcí k podpoře soukromých farem po celé České republice měla za cíl přiblížit veřejnosti, především pak dětem, život současných zemědělců na venkově v úzkém spojení s přírodou. Jednotlivé farmy v rámci celé ČR navštívily tisíce lidí, kteří se seznámili s každodenním životem na současné české farmě, mimo jiné například s chovem skotu, koz či ovcí nebo pěstováním obilí či levandule.


TAXI FAIR PLACE

TAXI FAIR PLACE
V roce 2009 řešil Magistrát hlavního města Prahy nepříjemný problém související s okrádáním turistů velkým množstvím pražských taxikářů. Média, veřejnost i například zástupci cestovních kanceláří vinili z této situace pouze vedení města. Přitom bylo zřejmé, že na negativní situaci pražské taxislužby se podílí svou nečinností i stát, konkrétně Ministerstvo financí ČR. Ujali jsme se této krizové komunikace, podařilo se nám vtáhnout ministerstvo financí do děje a také jednoznačně odlišit pražská stanoviště taxislužby, kde jejich férovost garantuje městem vybraná správcovská firma, od těch, která jsou bez správce. Zvolili jsme k tomu jednoznačně oslovující vizuál s názvem TAXI FAIR PLACE. Připravili jsme i osvětovou a propagační kampaň zacílenou na média, veřejnost a prostřednictvím cestovních kanceláří také turisty. Označení TAXI FAIR PLACE slouží svému účelu v ulicích Prahy dodnes.


Jägermeister - Velká ledová koule

Jägermeister - Velká ledová koule
V roce 2011 jsme byli spoluautory projektu Velká ledová koule. Cílem bylo zvýšení zájmu o nápoj Jägermeister mezi mladou generací. Zadání pro náš tým bylo jasné – vymyslet proveditelný způsob, jak proniknout do co nejširšího okruhu médií s těžko uvěřitelnou věcí: V lesích u Milovic se náhle objevila obří ledová koule. Celý projekt byl založený na „word of mouth“ (tzv. šeptandě) a jeho objednavatelem byla česká pobočka společnosti Remy Cointreau pro značku Jägermeister.

Průnik do médií (nejen tuzemských) i do sociálních sítí byl maximální. V první chvíli se podařilo přesvědčit veřejnost, že se děje něco nevídaného, a média nemohla takovou věc opomenout. Pro náš tým to byla po kreativní stránce jedna z nejzajímavějších prací. Doporučujeme zhlédnout videa:


Fotoreportáže pro O2

Fotoreportáže pro O2
Pro O2 jsme vytvořili netradiční, ale o to působivější a účinnější oslovení veřejnosti formou na míru připravených fotoreportáží ke konkrétním tématům. Záměrem bylo upoutat pozornost diváků i čtenářů příběhem. V tomto případě příběhem vyprávěným sérií kvalitních reportážních fotografií s minimem doprovodného textu.

Zajímavé pro čtenáře internetových serverů i klienta.
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy/194634/v-o2-se-zblaznili-na-vaclavaku-rozdavali-kytky-zdarma.html
http://www.novinky.cz/komercni-clanky/306107-v-callcentru-o2-vypukla-valka-barev.html

Reference