Politický marketing

Chystáte se na politickou scénu a nevíte, jak voliče zaujmout? Jste zkušení političtí matadoři, ale potřebujete nový impuls pro komunikaci s voličskou základnou?

Jsme tu pro vás! Politickému marketingu se věnujeme od roku 2003. Náš tým pracoval již na téměř dvou desítkách předvolebních kampaní komunálních, krajských a parlamentních.

Mimo jiné na vítězné volební kampani předsedy vlády Mirka Topolánka v Praze v roce 2006 nebo pražské ODS ve stejném roce do Zastupitelstva hlavního města Prahy. ODS tehdy zaznamenala historický úspěch, když získala nadpoloviční většinu mandátů.

V roce 2015 jsme byli nominováni s kampaní politického uskupení Šance pro Příbram mezi tři nejlepší volební kampaně v ČR v roce 2014 v kategoriích Kontaktní kampaň (získali jsme 1. místo), Tiskovina (3. místo) a Kreativní idea (2. místo).

Specializujeme se na kampaně k volbám do krajů, měst i obcí a osobnostní kampaně. Pro kandidáta ušijeme kampaň přímo na míru tak, aby voliče nejen zaujal, ale především u nich uspěl. Věnujeme se mu od A do Z po celou dobu volebního období a nic neponecháme náhodě.

Se stejnou intenzitou jsme schopni připravit zcela nové a strategicky i takticky propracované kampaně pro politická uskupení, která se chystají ucházet o voličské hlasy. Dokážeme oživit kampaně již známých politických stran a hnutí a vytěžit z nich maximum. Naše dlouholeté zkušenosti a znalost politického prostředí nám umožňují vytěžit v každé době pro našeho klienta maximum možných volebních hlasů.

Milan Hulínský je od roku 2015 externím spolupracovníkem Institutu politického marketingu (http://politickymarketing.com/glossary/hulinsky-milan)

odsa
cssd
kducsl
sancepribram
snk
stranaz


Případová studie:

Šance pro Příbram (komunální volby v roce 2014)

Šance pro Příbram (komunální volby v roce 2014)
Na podzim roku 2014 jsme zajišťovali kompletní předvolební kampaň pro zcela nové volební uskupení Šance pro Příbrami. Vymysleli jsme název uskupení a kompletní obsahovou i formální podobu kampaně včetně jejího fázování. Přestože na její přípravu a uskutečnění jsme měli pouhé čtyři měsíce, povedlo se nám připravit nejviditelnější a nejpestřejší předvolební kampaň ve městě. Vzhledem k omezenému množství finančních prostředků byla kampaň z velké části postavená na práci dobrovolníků. Výsledkem byl zisk tří mandátů v pětadvacetičlenném zastupitelstvu, a tím vytvoření předpokladu pro další růst.


Předvolební komunální kampaň ODS v Praze v roce 2006.

Předvolební komunální kampaň ODS v Praze v roce 2006.
V roce 2006 jsme byli součástí týmu přípravy a průběhu předvolební kampaně ODS pro komunální volby v městských částech a krajských voleb do Zastupitelstva hlavního města Prahy. Samostatně jsme připravovali a uskutečňovali předvolební kampaně ODS v městských částech Praha 5 a Praha 11. Zároveň jsme byli součástí týmu Over 40, který pracoval pro celou pražskou ODS. Byli jsme členy volebního štábu Regionálního sdružení ODS Praha, volebního týmu primátora Pavla Béma, týmu jeho náměstka Rudolfa Blažka (zajišťování výjezdů a kontaktní kampaně) a také jsme obsahově i personálně zajišťovali činnost tiskové mluvčí volební kampaně ODS Praha. Propracovaný systém přípravy a průběhu předvolební kampaně, do nějž se navíc promítal velký přínos najatých odborníků na komunikaci, reklamu i PR a obdivuhodná pracovitost primátora Pavla Béma přinesly velký úspěch. ODS Praha dosáhla v komunálních volbách historického výsledku, kdy ve velké většině městských částí získala nadpoloviční většinu křesel v zastupitelstvech. To se týkalo i Zastupitelstva hlavního města Prahy, kde ODS patřilo v sedmdesátičlenném zastupitelstvu 42 křesel (tedy o 9 více, než ve svých nejoptimističtějších představách plánovala na začátku předvolební kampaně).


Získaná ocenění:

Reference